Idag

Precis från hjärtat så har julens bravader lekt lyckan i mina barns ögon. Det finns inget bättre än att se barnen så uppspelta och förväntansfulla, lyckan och glädjen. Vad jag kan fortsätta ♥ . .

Bebis i magen gör sig påmind genom hårda sparkar mot revbenen samtidigt som jag inte kan vända mig ordentligt i sängen pgr av bäcknet. Du är längtan och väntan bebis ♥.

Och som förra året fick vi sitta en för lite runt bordet. En stol stod tom och julklappar som inte blev köpta, det låg inga där till en glad 1 1/5 åring.
En dag kommer den dagen då vi alla är samlade igen ♥ . Lilla älskling, varje dag gubben.

Älskar min fina familj, Ni är det finaste i världen och i himlen .


Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0