Så nöjd.

 
Ni är så fina och söta med komentarerna ni skickar, och antagligen behöver jag det bekräftat för det känns otroligt skönt att veta att jag inte är den enda som tänkt så som jag beskrev i mitt förra inlägg.

Nu till något helt annat, jag måste bara säga att jag är så stolt över mina 3 barn. Wilma säger "Älskar dig Mamma" så hon kör på tre ords meningar nu även om det inte händer ofta då nappen är i vägen. Sedan att Viggo och Vilton har börjat bli lite mer frigående, Jag kan sitta på stranden medans de leker i vattnet "jag har uppsikt,tro mig" ;) . Och dom vet vart gränsen går. Vilton är fortfarande liite trotsig men jag känner att det börjar dämpa lite. Självklart springer han dit han vill men oftast får jag stopp på honom. Och sedan det här med sovdags, sedan 6månadersålder på alla tre har dom somnat själva, sovit natten vid 1år där dom slutade med välling. Och har alltid haft regelbundna sovtider vid 19:00. Det är aldrig något bråk eller tjaffs "bortsett från om vi har vänner eller bekanta på besök" Är det sovdags så är det,det!.

Så jag är så nöjd över att jag och Kim har klarat det så galant, Inga sena kvällar med barn som springer ut o in från rummet. Utan det är våran egentid där vi kan ägna oss åt varandra och ha den tiden vi behöver för att tvätta mysa städa. . . M.m :)

Ni är mina andetag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0