Varför

 
Varför vill man hela tiden göra sig själv ledsen, Idag har varit en suverän dag men nu i kväll är jag bara så ledsen
och tänker ledsamt och bara fumlar nere på botten. Det är sjukt!
Varför måste kvällarna och nätterna vara så hemska för, varför spelar allt upp sig på kvällen. .
Är det för att jag sitter fast och att jag inte kan komma ifrån de negativa ledsna tankarna på natten som gör att jag fortfarande är fast och vägrar eller vill inte sova ensam. Jag förstår inte, jag klarar inte av det. Panik och ångest i trehundra.

Snart snart snart är min andra halva hemma igen, imorgon är det bara 3 dagar kvar. Och vi har mycket roligt som ska göras. På fredag "midsommarafton åker vi upp till bror och emma" och firar tillsammans med Emmas syster m gubbe och barn, På lördagen blir det Astrid Lindgrens värld. På söndagen åker vi upp till Rimbo och hälsar på tills den 25e då vi åker hemåt och där det väntar en överaskning till Kim som fyller 25 den 23e.
Den 26e kommer vårat nya kök, och sedan är vi barnfria mellan 29-30e :)
Åhh så mycket gott. .Det behövs också, verkligen!. <3
 
Det var allt, tror jag. Den 2 Juli ska jag till tandläkaren och den 8e Juli börjar jag mitt nya jobb.

Full rulle, älskar mina så inni bomben <3

Mamma saknar dig Villem, älskade lilla gosse. Det går inte en dag, inte en sekund <3
 
 
 
 


Kommentarer
Jennö

På kvällarna har man ju inte längre fullt upp med allt annat och har tid att tänka och se det svarta. Försök att uppehålla dig med något, kanske starta en ny hobby? måla, pyssla eller baka?

Vad kul att ha så mycket att se fram emot ändå!
Vad för nytt jobb ska du börja på ? :)

2013-06-18 @ 09:40:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0