Fin dag

 
Idag vaknade jag och trodde att denna dagen skulle se ut som en annan tråkig dag, Men den blev
helt okej faktiskt. Myste hemma, lagade mat och sedan åkte vi till mormor och morfar dock var ingen hemma så vi roade oss ute på deras altan medans pojkarna cyklade.
Sedan ringde Magnus och undrade om vi ville med dem till Sarahs mormors sommarstuga, vilket vi ville.
Så vi åkte dit och mös med kaffe och bulle.
Avrundade sedan dagen med ett besök till hos mormor och morfar och nu var iaf mormor hemma.
Så det blev kvällsmat där, sedan åkte vi hemåt och somnade som stockar gjorde barnen.
Under kvällen har jag passat på att försöka få igång pannjäveln, vilket resulterade i en förbannad Mia
så fick städa av mig min arghet på toaletten, toaletten blev skinande ren iaf.
Och köket också dessutom.

Nu sitter jag här och inväntar min kära mor som ska sova hos mig inatt, underbara människor.
Kan inte förstå att jag är välsignad med så fina människor runt mig eller ja runt oss. Som bryr
sig och som orkar ta sig tid till oss. Villem har snart vart borta i 9 månader nu i Juni, sedan den
dagen har jag sovit ensam 2 gånger!!. Resten av dagarna har min fina familj funnits här för mig
på kvällarna.

Ni kan aldrig förstå hur det känns att inte ens vilja sova själv, hur otroligt jobbigt det är att behöva
den tryggheten. Jag gör det inte för bekvämligheten, eller att jag inte vill. För jag vill verkligen men när kvällen
väl kommer så slår hjärtat ur bröstkorgen på mig och paniken kommer som gör att det känns som att jag ska dö.Det är jätte jobbigt, och inte nog för mig så för alla som ställer upp och sover hos mig. Som måste anpassa
och försöka få ihop det, jag ber om ursäkt och är ledsen över det. Men jag kan inte än. .:( .

Jag hoppas iaf att vi snart får in en rutin, förhoppningsvis när jag börjar jobba heltid.

Jag älskar mina fina 5, ni är det finaste jag vet. Föralltid är ni i mitt hjärta. -v-

 
Åh så ledsen jag är över att inte kunna få fler minnen fler bilder med dig vår älskade ängel :( <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0